Detaljrik design med produkter i fokus
Houdini Sportswears e-handel har givits ett tidlöst formspråk med välarbetade produktbilder, och en känsla för detaljer i designen som syns i egenkomponerade ikoner och mikroanimationer. Med produkterna i fokus, och innovations- och hållbarhetsarbetet bakom dem, leds besökaren genom ett inspirerande flöde, hela vägen fram till köp och leverans. Lösningen har belönats med Svenska Designpriset 2019.
Välarbetade produktbilder som inspirerar
Med optimerade flöden, snabb teknik och ett genomgående tydligt designspår har den nya siten alla komponenter som krävs för att lyckas inom e-handel.
Blixtsnabb teknik ger optimal upplevelse
Houdinis fokus på produktutveckling och innovation har matchats med en e-handel byggd på den senaste tekniken. En headlesslösning med API-kopplingar mot Litium, presentationslager på React/Redux och Next.js med server-side rendering ger snabbast möjliga laddning av sidorna och en optimal upplevelse – även i mobilen.
- LANSERAD P Å 6 MARKNADER
- BETALINTEGRATION MOT KLARNA OCH ADYEN
- EGET IKONBIBLIOTEK
- RESPONSIV DESIGN
"Det här är en fin start för oss i vår digitala resa. Genom en ny plattform och ett nytt utseende kan vi förbättra upplevelsen för våra besökare och kunder och bättre få fram vår vision, innovationer och cirkulära arbete."
Nyfiken på vad vi kan uppnå tillsammans?
Boka ett möte med Johan Cassel, Försäljningschef på Cloud Nine.