Design och teknologi i harmoni
Dermosil är ett av Nordens ledande varumärken inom hudvård och kosmetik. Företaget har en unik direct-to-consumer affärsmodell där all försäljning sker genom e-handeln. En så affärskritisk e-handel ställer höga krav på design och teknik, ngt som genomsyrar vårt långsiktiga samarbete med Dermosil. I slutet av 2023 var det, efter ett långt utvecklingsarbete, dags att lansera en helt ny sajt, byggd som en headless lösning på Litium 8.
Ett välarbetat bildspråk genomsyrar hela siten
Nya Dermosil kombinerar optimal design med den senaste teknologin för att erbjuda en upplevelse utöver det vanliga. Det är fantastiskt att se hur detta ger mätbara höga resultat för bla. medelordervärde och konvertering.
Innovationsdriven tillväxt
Genom att utnyttja den stora flexibiliteten i att bygga headless och med bra stöd från Litium plattformen kan vi möta de höga krav som Dermosil har på innovation och prestanda. Sajten är ultrasnabb och erbjuder en rad skräddarsydda funktioner som tex. grupporder och lojalitetsprogrammet Dermosil Club. Maximal kundupplevelse ger hög kundlojalitet och en branschledande konverterings nivå.
- LITIUM 8 CMS PIM OCH E-COM
- VOYADO FÖR KUNDHANTERING
- SKRÄDDARSYTT LOJALITETSPROGRAM
- UNIK FUNKTION FÖR GRUPPORDRAR
- KLEVU FÖR SÖK OCH REKOMMENDATIONER
- LANSERAD PÅ 4 MARKNADER
"Efter två år av produktivt och entusiastiskt samarbete kan vi äntligen kliva in i 2024 med en helt ny e-handel. Jag kan inte vara mer stolt över hela teamet. Tillsammans utmanar vi varandra att bli bättre på att reagera på de ständiga förändringarna i vår värld. Idag betraktar jag vårt team på Cloud Nine som en del av Dermosil-familjen."
Nyfiken på vad vi kan uppnå tillsammans?
Boka ett möte med Micke Östling, KAM på Cloud Nine.